wtorek, 4 października 2011

Wymianka kawowa


Lubię kawę szczególnie, gdy oczy się same zamykają po zbyt krótkiej nocy, spędzonej na pracach twórczych. Lubię kawę w miłym towarzystwie, lubię wszystko, co kawowe i dlatego zapisałam się na wymiankę kawową u Cinki. Ponieważ to moja pierwsza wymianka, towarzyszyło jej sporo fajnych emocji i ciepłych myśli. Dziś dostałam swoją „paczuszkę niespodziankę” której autorką jest MALGONIA z blogu Krzyżykownia. Malgoniu !Wielkie dzięki za cudnie wyhaftowaną kartkę z motywem kawowym, do której
 dołączony był przepis na pyyyszną kawusię.

Dostałam również słodkości w postaci cukierków, czekolady żurawinowej, no i oczywiście kawy ( i to w dwóch smakach). Do tego wszystkiego dołączona była karteczka z listkami, którą z miejsca zaadoptowałam na zakładkę do książki, dwie świeczuszki i dwie pary kolczyków.


   Taka wymianka to strasznie miła rzecz!!! Cieszą się, że dostałam prezent od osoby, która zajmuje się haftem, bo patrzę na te wydziergane cudeńka z wielkim szacunkiem i podziwem_ bo ja tak nie potrafię. A jak jeszcze się okazała, że moja wymiankowa osóbka to świeżo upieczona mama pięknej  Łucji, to zastanawiam się, kiedy ta dziewczyna miała czas na takie zajęcia? W każdym razie ja się z prezentu bardzo cieszę i doceniam wkład pracy Malgoni. Swojego prezentu wymiankowego nie mogę jeszcze ujawnić (chociaż wysłałam już sporo wcześniej) ale na razie czekam na ujawnienie go przez osobę obdarowaną.
 A tymczasem zapisałam się na kolejną wymiankę :-) Wielkie dzięki dla Cinki za zorganizowanie wymianki.

3 komentarze:

  1. Wspaniałości dostałaś i jeszcze przepis na kawusie :) Chyba zaraz wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam, jest pychotka :) A do tego jeszcze 'Lodowiec' i niebo w gębie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę,że przesyłka dotarła i spodobała się. pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń