sobota, 8 października 2011

Wymianka kawowa cz.II

Kochani, prezentowałam już cudności, które dostałam w wymiance kawowej. Teraz czas na moją paczuszkę. Założyłam sobie, że osoba która otrzyma ode mnie paczuszkę, musi po otwarciu  poczuć  zapach kawy, więc znalazły się tam intensywnie pachnące spinacze z ziarnami kawy, pudełko drewniane z motywem kawowym (wykonane techniką decoupage) i 6 podkładek - oczywiście z tym motywem.



Dodatkami były cukierki i dropsy o smaku kawowym, mała kawka i 10 herbatek (na zmianę smaku). Paczuszka powędrowała do Cohenny, której pasją jest haftowanie, dlatego dołączyłam 6 mulinek w odcieniach beżowo – brązowych. A tak prezentowała się jej cała zawartość:

2 komentarze:

  1. Wspaniałości przygotowałaś Agnieszko :) Uwielbiam kawę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez uwielbiam kawę szkoda ,że nie zapisałąm sie na tę wymianke.

    OdpowiedzUsuń