środa, 27 marca 2013

Filcowe pisanki cd.

Święta tuż, tuż, a ja zamiast świątecznych porządków robię świąteczne pisanki. Jak ja to lubię! Właściwie mogłabym jeszcze przez najbliższy tydzień poświęcić czas na „dziuganie”, ale oczywiście wszystko pod niebem ma swój czas, więc dziś wełna czesankowa powędruje ze stołu w salonie do pudełek i troszkę tam poleży. Jeszcze ostatnie w tej serii trzy pisanki, które już znalazły swoje nowe właścicielki i z tego co wiem, podobają się im, tak samo jak mi.  Motywy są dwustronne i zbliżone do siebie, a jednak z każdej strony jajeczko wygląda trochę inaczej.
Radosnego świętowania WIELKIEJ NOCY!




4 komentarze:

  1. fantastyczne, zwłaszcza ta z bocianem przypadła mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Prze prze prześliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak przyjadę do ciebie, to mnie nauczysz robić filcowe kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich pisanek jeszcze nie widziałam, są świetne!

    OdpowiedzUsuń