piątek, 16 września 2011

Wyniki Candy

Witam wszystkich bardzo ciepło i serdecznie. Czas szybko płynie i mamy już dziś 16 września, czyli zgodnie z umową dzień rozstrzygnięcia Candy. Przepraszam, że musieliście czekać do  godziny 21.30 ale niedawno dotarłam do domu i od razu rozpoczęłam procedurę losowania. Wydrukowałam więc wszystkie 81 komentarzy

 (jeden został usunięty przez autora) wiec do maszyny losującej


wrzuciłam 80 karteczek,


wymieszałam bardzo starannie


 a następnie wyciągnęłam karteczkę ze zwyciężczynią,  a jest nią


Izary gratuluję!


Dziękuję wszystkim za udział, pozdrawiam i mam nadzieję, że będziecie do mnie od czasu do czasu zaglądać. Izary proszę o przysłanie swojego  adresu na email: odstresownia@poczta.onet.pl i jeśli to możliwe o zorganizowanie candy na swoim blogu, gdyż dobro trzeba pomnażać!


8 komentarzy:

  1. Zapraszam na candy powitalne na moim blogu http://niebieskomi.blogspot.com/2011/09/candy-powitalne.html

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko, to JA!!!! JA WYGRAŁAM!!!!!! Kochana strasznie sie cieszę i dziękuję, a u mnie Candy juz zorganizowane, zapraszam serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęściarze :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Izary! Szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni i zapraszam na rocznicowe Candy do mnie.
    Pozdrawiam. m.

    OdpowiedzUsuń